Společnost Haier je stále světovou jedničkou a je nejvýznamnější značkou domácích spotřebičů na světě již 16. rok po sobě.
Haier opět upevnil svou pozici světového lídra v oblasti velkých spotřebičů a byl vyhlášen značkou č. 1 podle objemu prodeje za rok 2024 podle renomované globální výzkumné instituce Euromonitor International. Je to již 16. rok v řadě, kdy Haier obsadil celosvětově první místo.
Nejnovější výsledky s datem 2025 od Euromonitor International zdůrazňují pokračující vedoucí postavení společnosti Haier v klíčových kategoriích spotřebičů:
- Chladničky: Haier je světovou značkou č. 1 v objemu prodeje již 17 po sobě jdoucích let.
- Pračky: Haier zůstává celosvětově nejlepší značkou již 16 po sobě jdoucích let.
- Mrazničky: Haier i nadále vede jako značka č. 1 již 14 po sobě jdoucích let.
- Vinotéky: Haier se drží na nejvyšší pozici již 15 po sobě jdoucích let.
Zrychlení globální expanze
Haier také zintenzivňuje své úsilí o globální expanzi a v roce 2024 zvyšuje své investice do rozvoje dodavatelského řetězce a značky:
- V Thajsku: Haier zahájil výstavbu nového průmyslového parku klimatizací, který se stane největším závodem na výrobu klimatizací pro čínskou značku v Thajsku a jihovýchodní Asii.
- V Egyptě: Haier otevřel první fázi svého Egypt Eco Park a položil základy pro jeho druhou fázi, čímž posílil růst společnosti Haier a její vedoucí postavení v Egyptě a v širším regionu Středního východu a severní Afriky.
Kromě toho společnost Haier nadále rozšiřuje svou globální význam prostřednictvím strategických akvizic. V roce 2024 Haier Smart Home úspěšně získal značku ohřívačů vody Electrolux, Kwikot, a Carrier Commercial Refrigeration (CCR), čímž se otevřely nové možnosti růstu a umožnily společnosti Haier pokračovat v úspěchu v roce 2025 a dále.
Globální stopa společnosti
Úspěch společnosti Haier je přímým výsledkem jejího závazku být „Born Global, Growing Global“. Tato globální perspektiva umožnila společnosti Haier trvale vládnout na neustále se měnícím trhu. S 35 průmyslovými parky, 163 výrobními středisky, 126 marketingovými centry a prodejní sítí pokrývající více než 200 zemí a regionů obsluhuje Haier více než 1 miliardu domácností po celém světě.
Pokračující globální vedoucí postavení společnosti Haier by nebylo možné bez neochvějné důvěry a podpory uživatelů po celém světě. Za posledních 40 let byla loajalita miliard globálních uživatelů základem úspěchu společnosti Haier. Každá objednávka, každý prodaný produkt je výsledkem cenné zpětné vazby a chvály od uživatelů, které nutí společnost Haier neustále iterovat a inovovat, což zajišťuje, že značka zůstane v popředí globálního trhu se spotřebiči.
(Zdroj Euromonitor International Limited; Consumer Appliance 2025, % podíl na trhu, údaje o objemu prodejů za rok 2024)