HAIER UZAVÍRÁ NOVÁ PARTNERSTVÍ VE FOTBALOVÉM SVĚTĚ S KLUBY LIVERPOOL FC A PARIS SAINT-GERMAIN

08.09.2025, Pavel Vlasák

Berlín 8. září 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Díky spolupráci s LaLigou, Ligou Portugal, Královskou marockou fotbalovou federací upevňuje Haier svou celosvětovou strategii sportovních partnerství.

Haier-Champions.jpg

Společnost Haier, světová jednička v maloobchodním objemu prodejů velkých domácích spotřebičů, dnes oznámila uzavření víceletých globálních partnerství s fotbalovými kluby Liverpool FC a Paris Saint-Germain. Tato spolupráce propojuje dva z nejsledovanějších fotbalových klubů světa se značkou známou svým uživatelsky orientovaným přístupem k inovacím.

Na veletrhu IFA v Berlíně dnes představitelé obou klubů spolu se společností Haier slavnostně uvedli novou strategii značky a zároveň oficiálně oznámili partnerství. Díky dohodám se Haier zapojí do aktivit na stadionech, v online prostředí i v obchodních sítích, připraví jedinečné zážitky pro fanoušky a bude zkoumat možnosti společných chytrých domácích zařízení, která dokážou přenést energii zápasových dnů do běžného života.

„Máme radost, že můžeme rozšířit naši sportovní marketingovou strategii díky partnerství s Liverpool FC a Paris Saint-Germain – dvěma slavnými šampionátovými kluby světového fotbalu. Jejich neúnavné úsilí o dokonalost a inovační přístup silně rezonují s podnikatelskou DNA společnosti Haier a s naší snahou vybudovat skutečně globální značku. Tato partnerství nám umožní inspirovat, spojovat a nabídnout fanouškům i zákazníkům po celém světě ještě hodnotnější a chytřejší zážitky," uvedl Haishan Liang, viceprezident představenstva a prezident společnosti Haier Group„Velké týmy dosahují vítězství díky přesnosti, spolupráci a trvalému zdokonalování. My přistupujeme k výrobě produktů stejně: jsou zaměřené na potřeby lidí, podporované technologií a prověřené každodenní praxí."

„Haier je ambiciózní, inovativní a přední světová značka a jsme rádi, že se připojuje k rodině LFC," komentoval Ben Latty, obchodní ředitel klubu Liverpool Football Club„Díky své pověsti výrobce kvalitních domácích spotřebičů a silné přítomnosti na trzích po celém světě má Haier globální záběr, který se dobře pojí s rozsahem mezinárodní fanouškovské základny Liverpoolu. Těší nás, že se partnerství rozbíhá, a těšíme se na spolupráci."

„S potěšením vítáme Haier v rodině Paris Saint-Germain," sdělil Richard Heaselgrave, ředitel pro příjmy klubu Paris Saint-Germain. „Haier jako globální lídr v oblasti domácích spotřebičů provází lidi v jejich každodenním životě. Partnerství nám poskytuje jedinečnou možnost ještě více přiblížit klub našim fanouškům po celém světě – na tribunách i v domácím prostředí."

Haier je ve fotbale také partnerem LaLigy – jedné z globálně nejsledovanějších fotbalových soutěží –, Ligy Portugal – jedné z nejdynamičtěji se rozvíjejících národních lig Evropy – a Královské marocké fotbalové federace, která stojí v čele afrického fotbalu a získává čím dál větší celosvětovou pozornost. Tato spojení potvrzují klíčovou roli Španělska, Portugalska a Maroka v mapě fotbalových aktivit společnosti Haier.

Spojením sil s kluby Liverpool FC a Paris Saint-Germain, prodloužením dlouhodobého partnerství s okruhem ATP Tour a významnými mezinárodními turnaji a posílením přítomnosti v LaLize, Lize Portugal a marockém fotbalu společnost Haier nejen staví své jméno po bok šampionů, ale také dokazuje, že světová jednička mezi značkami domácích spotřebičů hraje na stejné úrovni jako nejlepší kluby a sportovci světa. Společně proměňujeme zápal z hřiště i tenisového kurtu v chytřejší a propojenější každodenní život doma. Dokonalost nemá hranice – žijte, fanděte a vítězte s jedničkami v Domově šampionů. Tato partnerství nejsou izolovanou iniciativou, ale další kapitolou dlouhodobého příběhu spojení společnosti Haier se sportem, založeného na přesvědčení, že sport je mocná platforma k inspiraci, propojování a vytváření společné hodnoty. Obohacují portfolio prestižních sponzoringů, které již zahrnuje fotbal, tenis, volejbal a další sporty, a potvrzují jedinečný přístup společnosti Haier k partnerstvím: vybírat platformy, které odrážejí hodnoty značky – špičkovou kvalitu, týmovou spolupráci a neustálý rozvoj.

Na konci osmdesátých a začátku devadesátých let byla společnost Candy – dnes součást Haier Europe – hlavním sponzorem klubu Liverpool Football Club, v období, které dodnes patří k nejvýraznějším kapitolám historie klubu. Dnešní oznámení tak symbolicky uzavírá kruh a znovu potvrzuje dlouhodobé propojení skupiny s fotbalem a jeho globální fanouškovskou komunitou.

HAIER ZNAMENÁ SPORT

Haier má se sportem široké, strategické a celosvětové propojení, které vyjadřuje její multisportovní identitu. Od volejbalových hřišť v Číně přes antukové dvorce Roland-Garros, kriketové stadiony v jižní Asii až po fotbalové arény v Evropě a Africe si značka Haier vybudovaly sponzorský model, který se přizpůsobuje místním vášním a zároveň podporuje její globální vizi. Tato filozofie se promítá do rozsáhlého portfolia značky, jehož cílem je reagovat na skutečné potřeby spotřebitelů při respektování kulturních specifik a místních zvyklostí.

Od pračky, která se postará o citlivé a tradiční látky, až po klimatizaci odolnou vůči přepětí – všechny produkty vznikají s cílem zjednodušit a zpříjemnit život lidí kdekoliv na světě.

Stejnou vizí se řídí i sponzorská strategie společnosti Haier ve sportu: síť partnerství, která zrcadlí místní vášně a zároveň naplňuje globální poslání. Od fotbalových trávníků po tenisové dvorce, od Evropy přes Asii až po Afriku investuje firma Haier do platforem, jež přirozeně zapadají do každodenního života lidí, a mění sport v univerzální jazyk, který propojuje technologie, kulturu i emoce v jediný společný příběh: Hrajte s jedničkami.

O společnosti Haier Group

Haier Group byla založena v roce 1984 a je nejvýznamnějším světovým poskytovatelem řešení pro lepší život a digitální transformaci. V souladu s heslem „Více tvorby, více možností" se společnost Haier za všech okolností zaměřuje především na uživatele a staví svou infrastrukturu na třech pilířích: chytré domácnosti, komplexním zdravotnickém průmyslu a digitální ekonomice. Zřídila 10 výzkumných a vývojových center, 35 průmyslových parků a 163 výrobních závodů a v roce 2024 dosáhla celosvětových tržeb ve výši 55,9 miliardy USD. Společnost Haier již sedm let po sobě figuruje v žebříčku nejhodnotnějších globálních značek Kantar BrandZ Top 100. Současně si již šestnáct let drží první místo mezi značkami velkých domácích spotřebičů v žebříčku žebříčku Euromonitor Global Major Appliances Brand. Skupina sestává z osmi kotovaných společností, přičemž její dceřiná firma Haier Smart Home je uvedena na žebříčku Fortune Global 500 i na seznamu nejuznávanějších společností světa Fortune World's Most Admired Companies.

O klubu Liverpool Football Club

Liverpool Football Club, založený v roce 1892, patří k nejtradičnějším a nejslavnějším fotbalovým klubům na světě. Na svém kontě má 20 ligových titulů včetně Premier League, osm FA Cupů, deset Ligových pohárů, šest trofejí Evropského poháru/Ligy mistrů, tři Poháry UEFA, čtyři evropské Superpoháry, 16 Charity Shields, dva tituly v ženské Super League a jedno vítězství v ženském Championship. Klub klade důraz také na svou společenskou odpovědnost a pyšní se činností oceněnou v rámci projektu The Red Way, který představuje jeho dlouhodobý závazek k lepší budoucnosti lidí, planety a komunit. To zahrnuje úsilí o zvýšení udržitelnosti v rámci celého klubu, podporu rovnosti, diverzity a inkluze ve všech oblastech a vytváření zásdních životních příležitostí pro děti a mladé lidi v Merseyside i za jeho hranicemi prostřednictvím oficiální charitativní organizace LFC Foundation.

O klubu Paris Saint-Germain

Paris Saint-Germain (PSG), založený v roce 1970 a poprvé vítěz Ligy mistrů UEFA v roce 2025, je nejúspěšnějším sportovním klubem Francie a jedním z lídrů evropského sportu. Od převzetí společností Qatar Sports Investments v roce 2011 se PSG rozvinul v multisportovní instituci vynikající v mužském i ženském fotbalu, házené, judu a esportech. V roce 2022 do klubu investovala americká společnost Arctos Partners, aby podpořila jeho dlouhodobou růstovou strategii. PSG má více než 500 milionů fanoušků po celém světě a na sociálních sítích jej sleduje více než 230 milionů uživatelů. Klub se stal kulturní ikonou na pomezí sportu, módy a zábavy, přičemž spolupráce s globálními značkami, jako je například Jordan, upevnila jeho status mezinárodně uznávané lifestyle značky. V roce 2024 klub otevřel Campus Paris Saint-Germain, moderní areál nastavující nové standardy v přípravě a výkonnosti sportovců. Jako Klub nové generace spojuje PSG špičkový sport, kulturní přesah a společenský přínos a pomáhá tak utvářet budoucnost sportu i společnosti.

 

„Článek je převzat ze služby PROTEXTagentury ČTK. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Zdroj: https://www.ceskenoviny.cz/tiskove/zpravy/-haier-uzavira-nova-partnerstvi-ve-fotbalovem-svete-s-kluby-liverpool-fc-a-paris-saint-germain/2718234 

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli, nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše